De Nintendo Switch 2 blijkt moeilijker te repareren, ook al zijn er ook verbeteringen

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Nintendo Switch 2 is nu enkele dagen officieel beschikbaar, maar de eerste modders en reparatie-YouTubers, zoals ProModding, hebben hun console al gedemonteerd. De eerste video’s laten duidelijk zien dat er weliswaar enkele verbeteringen zijn aangebracht wat reparatie beter mogelijk zal maken, maar dat het in totaal een stuk moeilijker zal zijn om het een ander te repareren. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik wacht wel op de Switch light 2 en dan pas na een jaar.
Geen zin in een early bird te zijn.
Blijft raar dat ze het stick drift probleem ook mogelijk voorkomt in de versie 2 vd Switch.
Lijkt me dat je dat gewoon niet wil als Nintendo?

Blijft raar dat ze het stick drift probleem ook mogelijk voorkomt in de versie 2 vd Switch.
Lijkt me dat je dat gewoon niet wil als Nintendo?
Stick drift is gewoon een verdienmodel, Xbox controllers van 65 euro en meer hebben er ook behoorlijk snel last van, de oplossing vertikken ze te gebruiken want dat is de kip met de gouden eieren slachten.
Ik zit al weer 8 maanden te gamen met een 8BitDo controller met Hall Effect sticks van €35,- en het blijft perfect werken, de gemiddelde Xbox controller had allang weer problemen gehad.

Stick drift is gewoon een verdienmodel, Xbox controllers van 65 euro en meer hebben er ook behoorlijk snel last van, de oplossing vertikken ze te gebruiken want dat is de kip met de gouden eieren slachten.
Ik zit al weer 8 maanden te gamen met een 8BitDo controller met Hall Effect sticks van €35,- en het blijft perfect werken, de gemiddelde Xbox controller had allang weer problemen gehad.
Uit interesse welke controller heb je?
Kan wel Googlen maar dan weet ik niet of het dezelfde is.

Deze 8BitDo controller ben ik heel vrolijk van geworden, goeie grip en uitstekende kwaliteit sticks, triggers en knoppen.
Thnx had al een vermoeden, maar is idd dezelfde die ik had gezien.
Geloof alleen in een andere kleur.
Gaat op mijn lijstje😀, even wat filmpjes op youtube bekijken/reviews.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh